onsdag 27 juni 2012

NÄSÅR?



4 kommentarer:

  1. jag har alltid trott att de hette nasor!! kanske for att vi satte dem pa nasan. claes och jag hittade ett mannatrad som vi brukade ata av som barn. har du smakat pa det? jag gick upp 6 i morse och sag 3 radjur(sp?) leka nere pa vart fallt och en hummingbird kom till sin "feeder".
    kram B

    SvaraRadera
  2. Hej B!

    Jovisst heter de nasor. Forsokte skoja till det lite for vi har sa enormt manga nasor pa grasmattan under lonnen. Har aldrig sett nagot liknande. Kanske ar det ett nasar i ar? Visst har jag smakat pa manna, manga ganger som barn. Bra att kanna till ifall det blir bistra tider!

    Det ar helt klart en forman att fa bo mitt i naturen och kunna studera bade djur och vaxter.

    Kram

    SvaraRadera
  3. VACKERT! Länkar till denna blogg från min hemsida. Okej? KRAM! Ha en riktigt skön sommar! Här blommar allergiblommorna för fulla muggar. Det droppar från ögon och näsa ;-)

    SvaraRadera
  4. Hej Eva!

    Tack för kommentar och för inbjudan till din utställning den 7 juli. Jag hoppas att jag kan komma. Hör av mig om detta.

    Länka på du bara.

    Jag önskar dig och CO en riktigt skön sommar också, utan alltför mycket dropp.

    SvaraRadera