lördag 19 oktober 2013

UPPSKATTADE HÄLSNINGAR


I veckan som gått fick jag många hälsningar på min födelsedag, både per post och via Facebook. En del kort var noggrant utvalda och inte bara för att de var vackra. Som de här två till exempel:

Kortet med fjärilen och dikten skickade min kära vän och före detta kollega, MBY, och kortet med kvinnan med den vackra skira växten i handen förärade min svägerska I mig med. Kortet symboliserar att vi tillsammans har sått frön som tagit sig och som förhoppningsvis kommer att växa upp till träd framöver under vår kärleksfulla vård.

Jag fick fler kort med slående motiv men jag har valt de här två för att färgerna passar så bra ihop.

 
 
Än en gång, tusen tack till er alla för uppvaktningen,


2 kommentarer:

  1. Grattis på din stora dag. Hoppas att ni hade trevligt. Claes reste i måndags och jag saknar honom verkligen. Hösten är nu här med kyligare väder och kortare dagar och löven dräller ner. Som tur är så tycker jag om att kratta.
    Kram til er båda Birgitta

    SvaraRadera
  2. Tack Birgitta! Hösten är här också med massor av löv som skall krattas upp. Jag är inte lika förtjust i krattning som du men får ta tag i det när jag blir av med min förkylning. Kram

    SvaraRadera