onsdag 22 augusti 2018

ANETTES KLIPPHÖRNA

Glad Anette i sin "nya" salong.


Igår var jag "premiärlejon" på invigningen av Anettes nya, fina frisersalong i Källunga. Under sommaren har salongen genomgått en genomgripande förvandling och utvidgats med ett stort rum. Resultatet har, som framgår av nedanstående bilder, blivit riktigt lyckat.


Väntrum (Det som tidigare var hela klipphörnan)


Nya delen av salongen.


Nöjd och nyansad.


Det är verkligen inte ofta jag är med om en invigning. Inte heller att jag gör reklam här på bloggen men i det här fallet tycker jag att det är på sin plats att Anettes Klipphörna får lite uppmärksamhet. Hos Anette blir man väl omhändertagen av en professionell yrkesutövare och nöjd och belåten går man från salongen efter en skön stund i avkopplande miljö.

Jag har redan bokat tid för nästa besök. Ring och beställ tid du också. Öppettider: tisdagar 11- 20, onsdagar och fredagar 9 - 18. Tfn: 0513-72364.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar